Daar is hij dan, mijn allereerste blog. Nog nooit gedaan, dus helemaal nieuw voor mij. Superspannend dus. Ik wil me in deze eerste blog graag aan jullie voorstellen. Ik ben Sandy Muijen, 40 jaar, getrouwd en moeder van 3 lieve kids. Sinds begin 2015 ben ik gediplomeerd pedicure en in april 2015 ben ik mijn eigen ambulante praktijk gestart, wat wil zeggen dat ik bij de mensen thuis in hun eigen vertrouwde omgeving de behandelingen geef. Dus (nog) geen eigen praktijkruimte, maar dat is voor de toekomst nog zeker een droom die ik heb en ooit ook waar wil gaan maken. Na de opleiding bleef ik het leuk en belangrijk vinden om mezelf te blijven ontwikkelen en volg nu dus nog steeds regelmatig cursussen. Zo heb ik pas geleden de cursus voet- en onderbeenmassage afgerond en in juni orthesiologie gevolgd. Niet alleen op het gebied van behandelingen, maar ook op het gebied van branding en multimedia leer ik steeds meer bij; hoe laat ik mijn bedrijf zien, op welke manier wil ik dat doen, doe ik dat allemaal zelf of besteed ik het uit? Waar liggen mijn mogelijkheden en waar ligt de grens? Zo heb ik net een opleiding afgerond waarin ik heb geleerd mijn eigen website te bouwen en onderhouden. Iets waarvan ik nooit had gedacht dat ik dat zou kunnen. Ik, die totaal A-technisch is en nauwelijks of niets van computers weet. Voor mij was het belangrijk dat ik wist waar de aan- en uitknop zat en hoe een programma werkte, maar daar bleef het ook bij. Maar nu, na de opleiding bij Rosanne Raubun van Stijlvol Creatie, kan ik dingen die ik voor die tijd niet voor mogelijk hield: In ongeveer 4 maanden tijd heb ik mijn eigen website gebouwd!

Belangrijk vind ik het ook om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen binnen pedicureland. Ik wil weten waar ik over praat, wat ik doe en volledig achter mijn manier van behandelen kunnen staan. Ik volg daarom alle ontwikkelingen op de voet, zodat ik kwalitatief goede behandelingen kan geven.

Ik hou van mijn vak en mijn klanten en vind het fijn en belangrijk om voldoende tijd voor ze vrij te maken. Ook samenwerking met de klant is niet weg te denken in een goede behandeling. Een goede communicatie is daarin van groot belang. Net zoals deze en alle komende blogs. Daarom hoop ik dat u ze met veel plezier zult lezen.

 

Lieve groeten,

Sandy